6.4.2019 13:00 – 7.4.2019 14:30

Tuomari- ja toimitsijakoulutus

Järjestäjä

Suomen Uimaliitto← Takaisin

Tuomariklubi järjestää yhteistyössä kilpailutyöryhmän kanssa SÄÄNTÖSEMINAARIN 6.4.-7.4.2019

Sääntöseminaari järjestetään Tallinnan risteilyllä Silja Europalla. Laiva lähtee Helsingin Länsiterminaalista. Seminaarin kilpailunjohtajina toimivat  Antti Vilppola, Keijo Kiviluoma, Nina Kaarlenkaski, Jouni Karvo ja Ville Riekkinen. Tulosrajana kaikkiin lajeihin on 1. luokan tuomarikortti. Seminaariin osallistumalla uusii tuomarikortin voimassaolon.

Tarkempi sisältö erillisessä liitteessä.

Osanottomaksu 199 €/startti/hlö (2 hengen hytissä) tai 239 €/startti/hlö (1 hengen hytissä) tulee maksaa ilmoittautumisen yhteydessä, kuitenkin viimeistään 8.3.2019. Hintaan sisältyy laivamatkat, seminaariohjelma sekä ohjelmassa mainitut ruokailut.

Lisätietoja seminaarista antavat:
Ville Riekkinen / ville.riekkinen@gmail.com / 040 572 5848
Antti Vilppola / antti.vilppola@uimaliitto.fi / 040 838 3163

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautujan tiedot

Henkilötietolain 13 § mukaisesti Suomen Uimaliitto voi kerätä henkilötunnuksen, jotta henkilöiden kilpailu- sekä koulutushistoria sekä näiden oikeudet pysyvät oikealla henkilöllä. Henkilötunnukset ovat nähtävillä ainoastaan järjestelmän pääkäyttäjällä.

2-hengen hytti +199,00 €1-hengen hytti +239,00 €2-hengen hytti, KTR +136,00 €1-hengen hytti,KTR +176,00 €

Maksajan tiedot