7.6.2019 15:00 – 9.6.2019 15:00

Liiton tapahtuma

Järjestäjä

Suomen Uimaliitto / Taitouinnin asiantuntijaryhmä← Takaisin

Taitouinnin asiantuntijaryhmä järjestää Taitouinnin Chief Recorder koulutuksen 7.-9.6.2019 Niirala uimahallissa, Kuopiossa.

Aika: 7.-9.6.2019. Koulutus alkaa perjantaina klo 15.00

Paikka: Niiralan uimahalli, Hannes Kolehmaisen katu 3, 70110 Kuopio

Kouluttaja: Thomas Röhss, Ruotsi

Hinta: 77€ (sisältää vain koulutuksen)

Yhteystiedot: Maiju Ojala, maiju.ojala@uimaliitto.fi, 0400-840816

Ilmoittautumisen eräpäivä: 30.5.2019

Tervetuloa!

Lisätietoa:

Kouluttajana toimii Thomas Röhss Ruotsista, joka on tämän hetken yksi taitavimmista Chief Recordereista maailmassa. Thomasin seuraava suurempi projekti on Gwangjussa Etelä-Koreassa, jossa hän toimii CR:nä taitouinnin MM kilpailuissa. Thomas on myös yksi tällä hetkellä taitouintikisoissa käytettävän pisteohjelman luojista ja kehittäjistä.

Tämä intensiivinen koulutus alkaa jo ennen SM-kisojen alkua. Tarkoitus on, että tähän koulutukseen osallistujat tekevät samoja asioita kuin Thomas. Työhön kuuluu siis etukäteisvalmistelujen tekeminen kuten uimareiden ja tuomareiden nimien kirjaaminen, lähtölistojen tekeminen jne. Viikonlopun kisojen aikana koulutettavat tekevät Thomasin ”varjona” omalla tietokoneellaan pistelaskuja. Kilpailuviikonlopun aikana opitaan siis kaikki mitä CR:nä pitää tehdä. Jos siis et tiedä varmasti, pystyisitkö jo yksin tekemään kaiken kilpailuja ennen, sen aikana ja sen jälkeen lopullisiin tuloksiin asti, niin tämä koulutus on juuri sinua varten. Ei siis haittaa oletko jo ollut CR:nä vai tuletko koulutukseen ensi kertaa.

Olet lämpimästi tervetullut joko päivittämään vanhat tietosi tai oppimaan kokonaan uutta. Nyt sinulla on ainutlaatuinen mahdollisuus kysyä ja oppia alan huipulta. Koulutuksessa ei keskitytä pelkästään ohjelman perusasioiden käsittelyyn vaan kartoitetaan myös ongelmatilanteita sekä käydään läpi Chief Recorderilta vaadittavia asioita kilpailun aikana. Kirjoita siis kysymyksiä jo valmiiksi ylös, jotta saat koulutuksesta mahdollisimman paljon irti.

Tarvitset mukaasi oman tietokoneen, muistikortin ja kirjoitusvälineet. Mikäli akkusi ei riitä, niin otathan mukaasi myös varalle oman virtajohdon tietokoneellesi sekä jatkojohdon.

Tämän koulutuksen jälkeen sinulla on tarvittavat tiedot ja keinot toimia Chief Recorderina tai sihteeristön pistelaskussa taitouintikilpailun aikana.

Koulutusmaksu koko viikonlopusta on 77 euroa (ei sisällä ruokailuja)
Käy lataamassa etukäteen pistelaskujärjestelmän viimeisin versio (tällä hetkellä versio 38)

Ilmoittautuminen tapahtumaan on päättynyt.